T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
----İLAN---
ÇORUM/UĞURLUDAĞ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI 1 SOSYAL YARDIM VE İNCELEME GÖREVLİSİ ÜNVANLI SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIMI SİSTEMDEN KAYNAKLANAN SEBEPLERDEN DOLAYI TEKRAR İLANA ÇIKILMIŞTIR.
1- ADAYLARDA ARANAN NİTELİKLER
A) GENEL ŞARTLAR
1) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
2) Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,
3) 18 yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak,
4) Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak,
5) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
6) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak,
7) Görevin özelliğine göre aşağıda belirtilen özel şartları taşımak,
8) Vakıflarda ilk defa istihdam edilecek Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi 4 Yıllık Yükseköğretim Kurumlarının iş tanımında belirtilen bölümlerinden mezun olmak ve ÖSYM tarafından yapılan geçerli Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSSP3 puan türünde en az 65 puan almış olmak şartları aranır. Bilgisayar programları kullanabilmek vb. özel şartlar da aranabilir.
9) Özel şartlardaki belirtilen nitelikleri taşımak
B) ÖZEL ŞARTLAR
1- Bilgisayar kullanabilmek ve özellikle ofis programlarına hâkim olmak, belgelendirmek.
2- Görevini yapmasına engel olabilecek süreklilik arz eden fiziksel veya ruhsal hastalık ya da sakatlık ile özrü bulunmamak,
3- 4 Yıllık Yükseköğretim Kurumlarından mezun olmak ( ihtiyaç Durumuna göre Mütevelli Heyeti tarafından İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi ve Eğitim Fakülteleri ile Sosyoloji, Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik, Halkla İlişkiler, İletişim ve Sosyal Hizmetler, iktisat İşletme Bölümleri tercih edilebilir.)
4-İşe alım sürecinde geçerli olan Kamu Personeli Seçme Sınavında
KPSS P3 puan türünde en az 65 puan almış olmak
5-Sosyal iletişim becerisine sahip olmak
6- Kendisi veya ailesi Uğurludağ İlçesi dahilinde son 3 ay ikamet ediyor olması.
7-İşin süresi: Daimi (6 ay deneme süreli)
8- En az B sınıfı Ehliyeti olan adaylar tercih edilecektir.
9- Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak,
2-BAŞVURU İÇİN İSTENEN BELGELER
Aşağıda istenen belgeler başvuruların 26.02.2013 tarihi ile 28.02.2013 tarihleri arası saat:17:00' a kadar Vakfa teslim edilmesi gerekmektedir.
1-İşe başvuru dilekçesi (Ev veya cep telefon numaralarının belirtmesi gerekmektedir.)
2- Bitirdiği okul diploması, geçici mezuniyet belgesi veya çıkış belgesinin aslı veya onaylı sureti,
3- Üzerinde TC Kimlik numarası yazılı bulanan nüfus cüzdanının önlü arkalı onaylı fotokopisi,
4- KPSS Sonuç Belgesi onaylı fotokopisi,
5- Son 6 ay içerisinde çektirilmiş 3 adet vesikalık fotoğraf,
6- Çalışmasına engel olmayacağını gösteren sağlık raporu (Sözleşme imzalama aşamasında istenecektir)
7- Adli sicil kaydı.
8- Özgeçmiş ve Varsa iş deneyim belgeleri fotokopisi.
9- Bilgisayar yeterlilik durumunu gösteren belgenin fotokopisi,
10- Uğurludağ ilçe Nüfus Müdürlüğünden ikamet ettiğine dair resmi yazı.
11- En az B sınıfı Ehliyeti olan adaylar tercih edilecektir.
12-Erkek adaylar için askerlikle ilgisi olmadığını gösteren belge,
3-SINAVA BAŞVURU VE SINAVA İLİŞKİN BİLGİLER
1- Başvurular 18 Şubat 2013 tarihinde başlayıp, 25 Şubat 2013 Pazartesi günü saat 17:00' da sona erecektir. Başvuru http://app.aile.gov.tr/vakifilan/Default.aspx adresinden online olarak yapılacak olup belgeleri şahsen veya iadeli taahhütlü posta yoluyla teslim etmek zorundadır. Belirtilen tarihten sonra yapılacak başvurular ile postada meydana gelebilecek gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
2- Mülakata başvurular içinden KPSS-P3 puanına göre en yüksek puanı alan ilk 5 aday çağrılacaktır. Mülakata katılmaya hak kazananlar Uğurludağ Kaymakamlığı' nın resmi internet adresi olan http://www.ugurludag.gov.tradresinden 01 Mart 2013 tarihinde ilan edilecektir. Bu bildirim tebligat yerine geçecek olup adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
3- 05 Mart 2013 Salı günü saat 14:00' de Uğurludağ Kaymakamlığı toplantı salonunda mülakat yapılacaktır. Mülakat sonucunda puan sıralamasına göre adaylar arasında 1. olan sınavı kazanmış sayılacaktır. Diğer adaylar ise aldıkları puana göre yedek olarak sıralamaya gireceklerdir. 4857 Sayılı İş Kanunu' nun 15. maddesinde belirtilen deneme süresince yedek liste geçerli sayılacaktır. İşe girmeye hak kazananlar Uğurludağ Kaymakamlığı' nın resmi internet adresi olanhttp://www.ugurludag.gov.tr/ adresinden 5 Mart 2013 tarihinde ilan edilecek olup, bu bildirim tebligat yerine geçecek ve adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır. Sınavı kazanan adayların en geç 13 Mart 2013 mesai bitimine kadar Uğurludağ Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı' na müracaat ederek sözleşme imzalamaları gerekmektedir. Sözleşme imzalamayarak işe başlamayan adayın yerine sıradaki yedek aday, sözleşme imzalamak üzere davet edilecektir.
Vakfımız mülakat sonucunda personel alıp almamakta serbesttir.
MÜRACAT YERİ ve İLETİŞİM BİLGİLERİ
Müracaat yeri: Uğurludağ Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
Uğurludağ Hükümet Konağı Kat: 2
Uğurludağ SYD Vakfı: 0364 361 20 31
İLANEN DUYURULUR.